thinking red



Vad äter man klockan halv tio om man är vrålhungrig ? Mitt "nya" liv har inte de kunskaperna..

Sedan är det la typiskt att den enda helgen på hela månaden som man har planerat något så dyker det upp något som blockar. Måste sätta nytta före nöje den kommande tiden som ni kanske förstår.
Min helg bjuder på filmkväll med en massa gott att äta. Sedan ligger det en inflyttningsfest på schemat. Tänk vilken bra helg va !!? Men idag när jag lämnade jobbet efter mina tre timmar så fick jag en fråga om jag gjorde något i helgen ifall de skulle behöva hjälp. Nepp, jag har inget planerat. Vilket var det enda svar jag kunde ge för att visa att jag verkligen vill jobba, för det VILL jag!!! Får hoppas att det blir dagtid isånnafall om det blir jobb. För vem vill ställa in en av månadens bästa helger ? ;) höhö

Ne men får jag jobbtider så måste jag ta det. Ni vet känslan av att klara sig på 300 :- ? om inte, så vill ni inte veta det heller.. 

Men nu är frågan, ska jag ställa klockan imorn ock gå upp o fixa ordning mig ifall de ringer ock vill att jag ska komma ? hmm... time to make a decision










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0