springfeelings



Trots att solen höll sig undan vaknade jag med vårkänslor i förmiddags. Eftersom det är pastellfärger som gäller i vår så körde jag på en försmak. Det blev knallblåa byxor. Den första "vår-tiden" pryds med starka färger vilka kommer att tonas ner ock med det blir det ljusare färger ju längre in i våren vi kommer. Älskar pastellfärgerna!

Hur som helst, har galet ont i fingrarna efter att ha knäppt 94 liter bärs idag... Don't ask me why! Blev väckt idag av att telefonen ringde. Min första tanke var fan, min skönhetssömn är ju nu. Men hör ock häpna. Jag svarade i telefonen. Bytte några ord med hon som ringde ock la på. Därefter gjorde jag ett enormt glädje-skutt. Fick förvånansvärt jobba idag. 3 timmar, vilket resulterar i en inkomst på 300 kronor nästa månad då. Shiiet ska jag bli miljonär eller ;o Ska käka lite mat nu, så jag kan bygga upp lite energi så återkommer jag därefter med dagens osv :))



 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0