på något sätt vänds allting upp-o-ner



Hemma igen efter besiktningen ( som i sig gick as ) ock en runda på stan. 3 fel på min skruttbil ... Får lämna in bilen på mekonomen ock be de fixa felen, sedan är det bara att betala. Hopp pengarna rullar ut lika fort som in :( Här har man blivit glad över att man fått kanske 15 timmars jobb, vilket hade gett en liten inkomst varjefall, men efter besiktningen idag, så kommer oväl den lilla lönen gå till att reparera bilen... :s aah lever jag tufft eller :o Sökt jobb på en sista plats idag också, men inte något positivt därifrån heller ...


Hur som helst, det rullade in ett sms när jag ock Therese satt ock käkade på mumma. Så det blir jobb för min del ikväll igen. Tack o lov! Så hinner inte sitta vid datan nu, utan uppdaterar när jag kommit hem från jobbet, alltså närmare elva ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0