Nicki Minaj - stupid hoe ---> Hiss eller Diss



Laddar upp inför helgen :) Snart kommer sara med en sladd som jag ska testa om jag kan använda den för att koppla samman datan ock hemmabio-systemet, så det blir lite bättre ljud :) Håller tummarna på att det ska funka även om jag är 50 % skeptisk till det. Kommer nog bli en trevlig helg i vilket fall som helst :) 22-års partajj för Therese ock Sara står på schemat :D

Tänkte försöka lägga ribban högt i år ock bjuda på en outfit-bild varje dag.
Så här kommer min två outfits för igår ock idag :)
För nu tänkte jag hoppa i mjukisbyxorna resterande timmar av denna kvällen :)



1:e januari








2:e Januari







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0