make a choice


Har bestämt mig för att skicka tillbaka denna American-shirt. Den motsvarar inte riktigt mina förväntningar. Hade helst sett att den var lika lång i fram som i bak. Men den är tyvärr längre i bak. Så om man skulle vilja variera ock inte knyta upp den varje gång, så ser det förjävligt ut rent ut sagt. Väntar på en "nästa" skjorta istället. Kan medge att detta är ett av mina smarta val här i livet. Men jag kommer behålla denna gröna västen. Tycker den är riktigt ball, ock riktigt längtar att få använda den i vår/sommar med ett par shorts, ett linne ock ett par stora boots till det.






Sådärja. Nu tackar jag för mig, slänger ihop lite kvällsfika på en bricka ock beger mig in mot mitt rum, ock slår på en film på datan. Imorn blir det ju ingen bloggning då jag åker in till Töreboda ock spenderar min kväll där :) Back on saturday or sunday. Det beror på hur jag lägger upp min lördag. Ska nämligen vara schaufför den kvällen :) sleep tight sunshine's











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0