gott nytt år till er alla :)



Alla dessa långa inlägg efter ett par dagars uppehåll från bloggen, innebär ett fullspäckat schema.


Oj, tiden är knappt, ock som jag sagt, med lite rim i kanten, så blir det få inlägg nu.

Men nu om min nyårsafton. Jobbade mellan 10-13.15, sedan handlade jag det sista inför kvällen ock for därefter hemmåt. Gasen i botten. Fixade ordning mig ock drinkar till mitt sällskap som rullade in runt sex. Drinkarna såg dock finare ut än vad de smaka, men vatusan :) Dessutom var huset redan fullt runt klockan fyra, då min bror hade fest här hemma. När mina fina vänner anlänt, så fixade vi iordning allting som vi skulle käka, det blev plockbord med en salig blandning :) Hela drösen var mätta ock belåtna, illamående av all choklad ock allt vad det var. Men det gick över. Vid halv tio kom Limo'n ock vi tog oss till nästa fest som var ute i skogen :) har väl inte så mycket att säga om det, men det blev en speciell kväll, med ett bra sällskap, spräckt förstärkare ock andra nissar som jag inte ska tala om ;) Kvällen rundades av i skogen runt klockan 05.00 med en klar vurpa från min sida, skrapsår på benet ock blåmärken på armarna, men någon måste ju stå för den akktiviteten. 14 cm klackar kanske inte är så bra i skogskantarna !? haha

Men väl hemma, så hade väl festen här hemma dött ut ock de människor som var kvar spelade Wii, ock jag stod för underhållningen då de mest skrattade åt mig vad jag en sa. Kanske hade Hanna rätt i när hon sa att jag var lite annorlunda igår. Hur som helst, vi kokade korv ock tryckte i oss. Ock sängen intogs runt sju imorse. Jo jag är trots allt nöjd över nyår. Tyckte jag gjorde det bästa av situationen.

Så nu är det 2012, ock som varje nytt år, planerar jag att sluta upp med en massa godis på veckorna. Ska bannemig satsa i år på det. Vi får väl se hur det går, även om det är förutsägbart....


Ser redan fram emot kommande helg. Första helgen detta året invigs med 22-års partajj för min syster ock Sara :)



Saknade min trogna nyårs-vän Mathilda i lördags...
Men 7 månader kvar nu bara :D
säger bara slutspurten på sommar 2012, ska bli minst lika bra som slutspurten 2011, då både Mathilda ock Line var hemma ock vi hade den där helt underbara festen med strålande solsken, grillning, kubb dans, ock framförallt de bästa vännerna man kan tänka sig !



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0