Fredag o Lördag



Igår eftermiddag åkte jag in till mamma ock Göran, för att kunna göra något denna veckan. Så med rätt inställning var jag där runt fyra. Väldigt mysigt kväll. De bjöd mig på jägermeister (my true love) :) Sedan närmare halv nio rullade min syster in ock då blev det först en massa prat då det var ett tagsen vi setts. Sedan drog jag ock Therese ner mot Kina-restaurangen ock köpte mat :) Riktigt gött. Efter maten så bjöd mamma o Göran oss på varsin choklad-drink. Det blev en trevlig fredag som rundades av runt två på natten :) Vaknade ock fick en enorm frukost innan vi styrde hem till mig runt halv tolv idag ock slog på THE HILLS (true love numero 2) Fixade käk ock senare var det jobb för hennes del, ock min kväll har fortsatt framför The Hills :)

Ska ta mig en o annan jäger nu tänkte jag :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0