focus focus focus



Har faktiskt lyckats ganska bra denna veckan med att fokusera på mig själv. Jag har inte fallit tillbaka i något som jag skulle ha ångrat senare. Så den fronten känns helt okeey bra nu. Sitter ock drömmer bort dagarna på sommaren. Hur jag vill ängna den tillsammans med alla mina vänner. Jag ock mamma satt ock pratade häromdagen om att man inte njuter fullt ut som man igentligen borde. Att ägna tid till det som verkligen betyder något. Jag kan vara världsämst på att visa hur mycket vissa folk faktiskt betyder för mig. Så i sommar ska jag ta varenda lediga dag till att hitta på saker med nära o kära. Vad är pengar i jämförelse med äkta vänner ? Alla kläder, smycken, smink osv som man lägger pengar på, vad betyder det i verklighet med något som verkligen lever ? En dag är det försent att visa känslor ..


mina vänner betyder allt för mig ♥









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0