Det är lätt att lägga upp rutiner, men att följa de .. ?



Godmorgon. Satt igårkväll aka inatt ock skissade upp veckan på en papper med en plåt med kornflakes-kakor. Yees jag åt upp allting, 15 000 Kcal eller ?
Hur som helst, fick lite ångest ock tänker faktiskt satsa riktigt hårt denna veckan på min hälsa.
Så idag startade jag morgonen med kaffe ock frukost. lät det sjunka ner lite ock tog sedan en promenad på 30 minuter. Nu sitter jag här ock väntar på att mina ägg ska koka färdigt. Blir två stycken äggmackor nämligen. Därefter ska jag borsta tänderna ock sedan krypa ner framför en film med gott samvete hur jag lagt upp morgonen. Känns riktigt bra att börja veckan på detta vis.


To myself: I CAN DO THIS!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0