måndagsbarn




Började gårdagen med lite städning osv, sedan åkte jag ju till töreboda så Viktor, Johan ock Alexander kunde fixa min bilstereo. Efter kollapsade säkringar, döda bilbatterier, ock nya koppplingar, så kunde vi snart skruva upp volymen ock höra musiken pulsera ut genom högtalarna. Ock i denna bil, alla 4 högtalarna. Snälla pojkar det som kunde hjälpa mig :) Så imorn tar jag bilen till mariestad ock fixar lite euro osv :)
Sedan blev det en mysig lördagkväll med fina männsikor :) Så närmare två kröp jag o syster ner i min säng ock tog en sovmorgon idag, fixat både frukost ock mat som vi hävde i oss under två timmar, sedan åkte hon ock jobbade :) Så idag har jag faktiskt bara packat lite granna ock kollat på film hela dagen :)


Nu inväntar jag big brother innan det blir en lång dusch :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0