20:14




Då blir det partajj i helgen, vilket jag verkligen saknat! Så det ska bli riktigt kul. Har inte bestämt vad som ska ske än, men att vi ska förtära alkohol är en listad aktivitet som vi ska göra till verklighet :)

Sitter här ock sörprar i mig smoothie som hejsan. Stunden innan höll shakern på o brinna upp, ock detta kunde blivit min sista smoothie. Det rök ock luktade brännt ock dånade som tusan. Men med nävarna knutna fixade jag det ock jag njuter nu av de sista dropparna. Himmelskt gott ! :)

Annars så skriver jag en liten shoppinglista inför imorn ock blänger på stylisterna emellanåt :) Rätt så bra onsdag för min del varjefall :)


Ock snart ryker mitt hår mitt i allt kaooos också, vilket känns lite som: "sug ur min själ ur denna kropp" känsla! Väntar på att domedagen ska falla ock jag lär väl gråta ? huh, men ska det vara fixat till festivalen, så måste det kapas av, ock det är snart. Kanske nästa vecka, men förhoppningsvis veckan efter!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0