rastlösheten tar över




Tjohejj, Har precis kört bror min, ock nu sitter jag här hemma med en förkylning som heter duga. Halsen är cp, ock huvudvärken likaså. Årets tråkigaste lördag sooo faaaar! Men den är inte över än. Om knappt en timma börjar gladiatorerna som är så himla bra men även melodifestivalen. Brukar inte kolla på melodifestivalen, men det brukar jag få ta stryk av dagarna efter när alla pratar om det, sjunger på låtarna osv, så ikväll är det jag som prioriterar det före gladiatorerna, för att försöka hänga med i nutiden.. Annars så vill jag bara ut ock köra bitchen, tvätta den ock fixa ordning :) Men kylan förbjuder biltvätt :/ suuuuck

Så om jag skulle fixa mig något gott i hopp om att få klockan att ticka på i min ensamhet!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0