princesstårta



Förkylningen hänger i ..

Annars så är jag sjukt trött! Vaknade inatt vid halv fyra av att min bror hade ringt ett antal gånger, men det hade inte kopplats upp, så jag fick inrullande sms med alla de missade samtalen.
Men så väl som jag känner honom så visste jag att han hade somnat på bussen ock blivit kvar i Töreboda. Sist gick han hela vägen hem, men då jag "visste" att han var kvar i Töreboda igår, så kunde jag inte annat än åka ock hämta upp honom på hans promenad. Men så långt ögat kunde nå, ja in mot Töreboda då, så sågs han inte till. Jag for runt i Töreboda som en idiot, ringde hela tiden, men inget svar. Klockan slog fem.
Nepp jag kommer aldrig hitta honom så jag kunde bara vända kosan hemmåt igen,
ock hoppas på att han hade gått till mamma.
Ringde nu på morgonen till mamma ock visst var han där. Synd bara att ingen skickade ett sms till mig om det ... Så nu känner jag mig mer än värd att trycka i mig en princesstårta till frukost. Ja inte hela då, men större bitar utav den varjefall. Sedan blir det några liter te ock se om det kan hjälpa min förkylning lite på spåren...




// Trött tjej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0