mitt allra största beroende ... shopping ...



... Kan ersänna att det slår mitt godisberoende med hästlängder. Ock jag är då en riktig gottegris från bygden.... Förstår ni mitt dilemma .... :s


Varför just nu ?

aah nu blir jag lite ledsen i ögat. Har i typ ett år letat som en tok efter en svart-vit-rutig skjorta (1). Men det har inte funnits till någonstans. Ock vad händer inte nu om inte att det kommer ut exakt en sådan som jag längtat efter att köpa precis när man går ock köper sig en bil ock lägger alla pengar på den. Men såfort bilen är helt betald, så är det jag som sticker ock köper mig detta ock där med basta. Den ska dekorera min garderob! Är man bestämd på något så är man!
Sen ska vi ju inte tala om de silvriga jeansen (2). Var sjukt sugen på de som kom i höstas till H&M men efter att jag ock Marie gjort ett "in real life-besök" ock jag fick testa dem, så stack de inte ut så mycket som jag hoppats. Jag ville att de skulle glittra ännu mer. Nu kommer mina jeans i samma veva som skjortan.
Fortsätter med den perfekta gråa hood-tröjjan (3). Jag var dock ute efter en som det stod boston på, men L.A duger fint! Sist men inte minst, stjärnor... JAG ÄLSKAR STJÄRNOR (4) !










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0