ingenting vill sammarbeta, det är jag mot världen



Jaahaa, då var man hemma men höj inte glasen för det. Kändes förjävligt att komma hem, precis som igår. Menmen ... Åkte en sväng till mekonomen ock thorell för att kolla det ungefärliga priset på mina reparationer som jag måste göra på bilen för att få igenom besiktningen. Fyhelvete, minst 5000 kronor för det. För det första så har jag inte de pengarna då jag inte jobbat ock för det andra så är inte min bil värd det. Så nu står jag här på en oriktad väg, ock undrar vad jag ska ta mig till. Tänker inte lägga 5000 på den bilen då jag la runt 3000 i november, för den är verkligen inte värd så mycket ! Så faaaaaaaan. Om en månad stängs bilen av, körförbud, ock då har jag ingen bil. Känner hur allting sjönker till botten, ock hur ska jag klara mig utan bil ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0