Alltså ska jag skratta eller gråta




vad skönt det är ock duscha eller ? 40 minuter i het värme, jag njuter. Nu ska jag slörpla (?) i mig de sista kopparna kaffe för idag. Upp tidigt imorn ock inte hemma förrän senare, så räkna inte med för mycket imorn heller :) Beror på hur trött jag är på kvällen. Var sjukt trött idag när jag kom hem, men med tanke på att vi lever i en verklighet där vissa stunder raketar sig iväg alldeles för fort. Ja sådär fort att man inte ens hinner räkna ner till uppskjutet. Så praktiskt taget hann jag inte ta min sömn.

Men nu tänker jag avsluta denna dagen, men en kort story hur min dag följts upp efter att klockan ringt.

Haha, imorse när jag vaknade (inte hemma då som ni kanske förstår efter dessa kommande rader.. ) så hade jag lite tid över ock hade planerat en liten uppdatering på bloggen, men när jag skulle starta igång WiFi ock nätet, så kom det upp: "vill du ansluta till kuk i anus". Men tanke på att jag bara hade en 20-minutare på mig innan jag skulle traska vidare, så kändes det olämpligt, ock min enda önskan var att skriva några rader, bara för er, men att ta mig igenom kuk i anus, utan lösenord, så kunde jag där se min önskan passera i revy blott om högsta berg.

Is there anyone out there who "kill this story"? probably all of you... Hopefully
;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0