number one

 
 
Ikväll har viktor hjälpt mig med elen i sovrummet, eller hjälpt, han har gjort allt ock jag har bara tittat på... Hur som helst, nu funkar det galant i ett rum. Bara tv-rummet, köket ock matsalen kvar, vilket ska fixas på torsdag :)  Så imorn blir det först en tur till Mariestad ock låsa upp min nya bankdosa till länsförsäkringar. Därefter blir det raka vägen till Skövde för att inhandla stor del av all elektronik som jag behöver... Tv, hemmabio, dator, kopiator-scanner-skrivare, kablar, internet... Ja det återstår att se imorn vad som följer med hem :) Vad glad jag är. Ska även se om jag kan få tag i en såndära klädstång som man tar ner kläder med som hänger högre upp än vad man når. En sådan som finns i klädbutiker, för det måste jag ha :)

 Sedan börjar jag hänga in kläder imorn är det tänkt :) like a yihaaaaa!
 
På måndag så funderar jag på en tripp till IKEA, ska se om någon vill göra mig sällskap, men mer om det då :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0