lemon-lime

 
 
Min garderob är tömd! Min syster ock jag höll på igår ock plockade, ock nu ligger alla mina kläder i lådor... Känns sådär va, men det är ett steg frammåt! Nu är det bara alla saker i mitt rum kvar ock lite småsaker härodär....

Hur som helst, ikväll väntar bio med mina tjejer, Breaking dawn part 2, så att vi var i skövde ock shoppade idag, var ju bara ett plus i kanten eftersom att jag knappt har något annat än svarta ock vita baslinnen kvar att välja på här hemma.. Sedan var det även bra med en shoppingrunda eftersom det vankas kalas imornkväll för pappa! Men en sak i taget, börjar med lite soffmys nu innan jag åker ock hämtar upp mina vänner! :)
 
 
Btw, fick min nya bankdosa nu eftersom jag bytt bank. Nyfiken som man är skulle jag logga in ock hämta min pinkod, men jag har redan lyckats spärra kortet...! what a lucky day..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0