having a good time

 
 
tjaaa allihopa, everybody, all together... osv..
 
I måndags blev det IKEA för fulla muggar tillsammans med Therese, Mathilda ock Marie. Hade en helt underbar dag ock kom hem med allt på inköpslistan :) Sedan åkte vi ock införskaffade oss varsin burgare från max ock jag passade på att göra bort mig litegranna också! Väl hemma i min fina lägenhet, så... Har man världens bästa vänner så har man, de hjälpte mig att hänga upp alla mina kläder på galgar så det kom upp i garderoben, vilket innebär att jag blev av med några bananlådor ock sopsäckar :) Därefter gick vi på tv-bänken ock fick den monterad efter att ha gjort fel X antal gånger....Men tro inte att det var allt,  vi fick upp tv:n också :) Än sålänge så får ni bara sneak-peaks med som ni vet så kommer resultatet när alting är klart! Har väldigt mycket kvar att göra, men det känns så galet skönt att ha fått upp det mesta i rv-rummet nu varjefall:)
 
 
 
 
 
Imorn kommer syskonen hit. Då ska vi ta ett sista avsked av vår underbara sara som ska åka utrikes allt för länge... Så då blir det frukostmys tillsammans :) Nu ska jag dricka upp mitt te ock sedan krypa i säng :) Ska upp väldigt tidigt imorn för att hinna åka bort med en massa skräp till tippen innan främmaten kommer vid halv tio!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0