bättre sent ..

 
 
Har inte haft tid för att uppdatera det senaste dagarna, så nu går vi tillbaka några dagar..
Bion i måndags, breaking dawn part two... SÅ JÄVLA BRA! Har ni tyckt att de andra filmerna är bra, den här är galet braaaa, ock ni måste se den!!! Jag är sugen på att se den en gång till, NUUUUU
 
I tisdags var det jobb på schemat ock sedan kalas för pappa. God mat ock fika ock trevligt sällskap, allt som behövdes!
 
Nu går jag in på gårdagen, vilken bestod av plock här hemma. Nu har jag snart bara alla saker i mitt rum kvar att plocka ner. Sedan är även jag en äkta töreboda-bo, staden som enligt någon kvällstidning, (aftonbladet vs expressen ? ) var den osäkraste staden att flytta till. Blir jag en gangster så är det alltså inget konstigt!
 
Idag ska jag fortsätta med att packa ner alla mina saker, sedan åker jag in till lägenheten ock städar undan lite granna. Var dock inte så mycket kvar att städa eftersom att min mamma var snäll ock hjälpte mig igår med det. Hur bra är hon ? Göööörbraaaaa!
 
Där har ni min vecka so far! Återkommer när det finns något nytt att berätta :)
 
 
Här kommer måndagens shopping:
Köpte ett par till klackar i samma modell som jag köpte för 3 veckor sedan. Var så galet nöjd över dem, så nu har jag ett par som jag inte är så jätterädd om, paprtyshoes-en! Sedan har jag ett par som kan användas i nyktert tillstånd (y)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0