22:51

 
 
Hej på er :) Hoppas ni mår fint! Jag mår så himla bra ska ni veta! Ikväll kom viktor till min lägenhet ock kollade om han kunde hjälpa mig att koppla ihop all el, ock snäll som han är kunde han hjälpa mig, vilket känns så himla sköööönt! Så på tisdag kommer han ock hjälper till, vilket innebär att i veckan som kommer blir det nog klart så jag kan börja montera min säng ock därefter gå in på sista refrängen - flytt förhoppningsvis!
 
Ska kolla finalen av x-factor nu, sedan ska jag krypa i säng. Ska jobba Ewas pass imorn mellan 7-13, eftersom att hon fyller jämna år, så då tyckte jag att hon skulle få vara ledig :) Sedan blir det att dra kablar i lägenheten ock storstäda därefter :) Annars får ni ha en fin helg, så hörs vi i veckan, vilken redan känns fullsmockad! Men mer om det då :)
 
 
Trevlig helg allesammans :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0