veckan + shopping

 
 
 
Hade en riktigt fin kväll igår med min syster. Vi åt kräftor, räkor, baguetter ock allt därtilll. Smakat riktigt braaa! Men dagarna i denna veckan fortsätter att användas, ock jag älskar det! Ska om drygt en timma åka runt i samhällena här omkring ock hämta upp mina vackra vänner, Mathilda, Madde ock Therese ock sedan kläder åt marie, så möter vi upp henne i skövde. Ikväll blir det restaurang på Oriental palace innan vi beger oss mot O´Learys för att spela bowling mellan 19-21 :)
 
Jag har haft en perfekt måndag, en perfekt tisdag ock denna onsdag lär bli minst lika bra! Känns riktigt bra, innan man går in på en jobb-helg! Nu ska jag leta fram lite kläder inför denna afton :) going basic
 
 
Nytt i garderoben. Hittade äntligen den perfekta rutiga skjortan som jag letat efter i år o dagar. Nu tar den plats i min garderob #lycka
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0