varning för långt inlägg - veckan har varit fantastisk!

 
 
 
Vart ska jag börja... I onsdags åkte vi ner mot göteborg för kulturkalaset, finns mycket att nämna men ingen lär förstå hur kul det var om jag bara använder mig av mina ord... Men bättre kunde det inte blivit. Såg ju bland annat Norlie& KKV, stalker som man är.. När vi skulle fotas med de efter uppträdandet, fick jag kommentaren när jag gick fram till dem: MEN DET ÄR JU TÖREBODA! Att de kommer ihåg mig från törebodafestivalen känns extremt bra! Lyckan att bli igenkänd av dem kändes helt fantastiskt, ock jag kommer leva riktigt länge på det ögonblicket. Även om ni förstår att jag är lycklig, kommer ni aldrig förstå hur lycklig jag faktiskt är. Det är galet!
Prioriterade inte sömn direkt dessa dagar, inte för jag gör det någongång men... Så när vi ställde klockan på natten/morgonen när vi kom hem till madde så sov vi inte många timmar innan vi skulle upp på fredag ock ta tåget hem vid 10.Tack för några fantastiska dagar i göteborg, med restaurang, parkhäng, gatuhäng, barhäng, musik osv men framförallt världens bästa vänner ock fetaste Norlie & KKV! ♥
 
På fredagen fanns det också planer med marie, ock alkoholen flödade tredje dagen i rad för mig. Blev en lyckad kväll. Men hör o häpna, på lördag morgon åkte jag ock marie till Örebro ock Marieberg för att shoppa loss. Blev en del, shoppinggalen som jag är. Sedan var lördagkvällen planerat sen långt tillbaka. Vi började här hemma vid halv fem, åkte ock handlade mat, som vi sedan fixade ordning ock åt, ock därefter stod vinglasen fulla. Närmare nio kom Maria ock hämtade oss ock körde oss mot skövde mot nästa förfest, ock vi festade med maddes björn ock alla hans kompisar innan vi begav oss mot husaren ock dansade timmarna ut. På bussen hem satt jag med min Mc'donalds-bricka med mat. Insåg då att min nyckel är borta ock kaoset kröp på. Matlusten försvann när jag insåg att jag skulle bli tattare över natten ock ligga ute. Men som tur är var marie med ock vi kunde slagga där. Morgonen var det dags att ta tag i problemen. Vi bröt oss in i vårt egna hus, smärtfritt dessutom ;)
Har insett idag att jag hade en underbart bra kväll igår med extremt mycket otur, då mina nya skinnbyxor är helt trasiga i sömmarna, min nya blus är det några hål i, har fått ett brännmärke på handen & att jag numera inte äger någon husnyckel... Men jag är ju den som testar allt...
 
Fyra dagars festande är inga problem men dags att gå in på ny vecka nu som kommer förbli nykter. Imorn ska jag ock min syster först till skövde ock gå på stan ock ta oss förbi husaren ock se om nyckeln kanske är där. Sedan vid fyra ska vi vara i bäcken ock spela minigolf med alla vännerna. Efter minigolfen styr vi ut mot ekudden för att återuppleva våran fantastiska grillkväll som vi hade förra året. Så veckan kan ta mig fan inte börja bättre :) Längtar redan efter morgondagen :)
 
Nu ska jag återgå till sex and the city ock käka massa popcorn ock glass med Therese :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0