good work + shopping

 
 
 
yepp, då går jag inte på sista jobbdagen denna helgen. Känns himla braa just nu. Jobbar mellan 17-22.15 därefter är jag ledig imorn ock då blir det en sväng till Töreboda ock säga hejdå till mamma ock göran som på onsdag drar till turkiet i ett par veckor. #avundsjuk tjej här vaa ! Har även bestämt mig för att det imorn är dags att kapa håret, ock alldeles för kort för den delen också...  Ungefär 10-15 cm kommer tas :( gråter floder! Får nog även lägga i lite färg också så det negativa kan balanseras med något positivt :)
 
Hur som helst, råkade klicka in på lite sidor ock råkade beställa lite granna, men dessa godbitar kommer passa fint in i min garderob, känner det redan nu :) Dessutom har jag haft känslor för de gula spike-loafers'äna alldeles för länge nu så tiden var inne. Dessutom så är det ju inga högklackade skor ... ;) Hoppas allting kommer i veckan, vore fantastiskt fint :))
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0