För jag kan se det på sättet hon ser på oss

 
 
Vad denna """sommaren""" har gått fort.. Denna helgen rullar de sista vännerna ner mot göteborg igen inför plugget. Känns redan ensamt..! Men vi har verkligen tagit tillvara på detta året extremt bra, det enda som kunde gjort det bättre är om solen hade visat sig men annars inget att klaga över. Dags att inse att man inte kommer träffa dem flera gånger i veckan längre. :/ Hur som helst, vi har en hel höst framför oss ock allt vad jag vill göra, ska jag försöka få med de andra också på :) ¨heheh
 
Började min morgon med att gå ut ock klippa gräset, så nu två timmar senare är klart ock här sitter jag med en smoothie i andra näven ock bara njuter av bäriga smaker :) Jobb står på schemat ikväll ock nu närmar sig klockan tolv. Två timmars ledig tid, innan jag måste börja fixa mig osv. inför jobb vid fem.
 
Har faktiskt inte så mycket att ta upp just nu, så ni får ha en fortsatt fin dag! :)
 
 
Bjuder på en gammal bild på mig ock lovisa från i vintras :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0