everything changes from now on

 
 
Nu går jag på allvar in på en ny början. Började morgonen med en liten promenad, allt för att komma igång med en gång, så inget godis förrän tidigast fredag, kämpa kämpa kämpa :) Krigar mot min stora godispåse som jag köpte i lördags (vilket förövrigt gick på 147 kronor) Käkade som tur är upp säkert 50 spänn i lördags kväll efter jobbet, men en godispåse på 100 spänn ligger just nu inom mitt synfält. Måste.Flytta.Godispåsen..!
 

Domedagen är här.... Har jag tur kanske håret ser skapligt ut efter mitt stora kap, ock isåfall så ska jag nog kunna bjuda på ett bildbevis, annars... går jag i graven!
 
 
Nu har jag precis fräschat till mig genom en lång dusch, ock hävt i mig en jordgubbs-smoothie :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0