Den svenska björnstammen - kärlekens matadorer

 
 
Bara en jobbdag kvar nu av denna helgen.. :) Känns så himla skönt!
 

Efter jobbet igår var jag en sväng förbi olivia på hennes ock saras 42-års fest ock körde de sedan till skövde :) Därefter var det raka vägen mot moholm för att invänta mamma ock görans vilja att åka hem. Var hemma runt tre ock med energi på topp blev det en film, så jag har nu mer eller mindre vänt på dygnet.
Ska fixa ordnig mig snart, så jag har det klart, sedan ska jag städa av litegranna (vika alla kläder på golvet).
 
Imorn är jag ledig, ock då kanske det blir grillning på torsö i pappas husvagn med de som vill:) Kanske även kan vara passande att ta en minigolfrunda i bäcken :)
 
 
Bjuder på ett par bilder från inatt... !
 
 
 
 
 
strike a pose ...!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0