looking for somebody like you




Åååh vad jag är glad idag :) helt sjukt vilken bra dag detta har varit även om jag bara har städat.. Hade till ock med energi till att städa bland mina smycken ock det tar typ 2 timmar :) Antar att jag njuter av min sista tid som 20åring (y) Ska packa väskan med de saker jag behöver ha med till Töreboda nu, ock sedan coolar jag, så det blir nog inte så mycket mer uppdatering idag, för hos mamma så ska vi som sagt färga mitt hår, sedan ska vi baka ock planera inför mitt kalas hos henne på lördag :)



Men nu börjar det bli brådis, måste föra över lite pengar till hårfärg ock så nu, sedan måste jag förbi posten innan mamma slutar, men ni får ha en fin kväll hörrni :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0