Förlåt & Tack!




Började skriva ett inlägg där jag sa att jag skulle ta en paus från bloggen i veckan, men det gick inte. Säger inte att jag har något extremt att komma med, men bara att tala ut om något sådant, får mig bara att vilja uppdatera.

Så om jag nu ska ta helgen... Firandet hos mamma blev suveränt, med väldigt mycket gott, så det passade ju lagom att jag inte åt någon frukost den dagen, det gjorde ju bara det så mycket lättare att äta ännu mera kladdkaka ock alla andra chokladiga mumsbitar som stod på bordet :)

3 timmar senare lämnade vi kalaset ock for hem ock fixade ordning oss :) Vid sex kom mina vackra ock kvällen var så himla fin. Tills jag senare på kvällen blandade alldeles för starka drinkar ock hävde i mig dom på tom mage. Jag hade ju som sagt varken ätit frukost, lunch eller middag. Så jag blev ganska så dragen ock på något vänster slog det slint ock jag blev den där personen som man inte vill umgås med. Jag praktiskt taget skäms över mitt betéende. Jag brukar inte skämmas inför mina kompisar, men nu ångrar jag detta! Jag känner inte ens igen mig själv längre! Att få alla att tycka synd om mig, bara för att jag tar upp saker som förändrat mitt liv sedan 3 år tillbaka. Kan inte fatta... Jag vill inte vara den som folk tycker synd om, aldrig i livet! Vi alla går igenom tuffa tider, men varje beslut gör en starkare! Så jag ber om ursäkt att jag drog upp så himla mycket "gammalt" :( Så förlåt Martina, Lovisa, Marie, Fredrik ock Therese som fick stå ut med detta. Men jag antar att har man hållt på något alldeles för sig själv i över 18 år, så var det väl tvungen att komma ut någon gång. Men detta var första ock absolut sista gången! Vilket betyder att jag ska försöka att bli en bättre människa, jag ska växa upp!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0