14:19




Igår fixade vi biljetterna inför valborg :) Så idag har jag packat ock fixat, eller jag har plockat fram ett antal klädesplagg, men nu vet jag fan inte vad jag lagt ner... Alltså jag ock packning, det borde inte existera, för det blir kaos varenda gång. Det viktigaste som måste vara med är.... Ta mig tusan allting juuuh!


Men det känns bra att vi skrev en packlista tillsammans igår varjefall, det roliga är att allting jag måste ha med som kanske inte de andra behöver, de sakerna skrev dem ändå, så denna gången kanske det betyder att alla kommer med fulla väskor...., HA HA HA :D


Nu ska jag mysa ner mig i soffan med ett flertal täcken, så kanske håren på armarna kan gå från stånd till slaka... haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0