Sångfåglar svävar högt ikväll

Har gjort en header, som får duga sålänge, tills dess att jag tagit lite nya fräscha bilder.

Idag har jag inte mått så bra, vilket resulterade i att jag bara legat i soffan hela dagen. Så jag har ärligt talat inte orkat fixa ordning mig. Dessutom känner jag det onödigt, när jag är ensam hemma, annars hade jag kanske fått till en header, som jag kunnat ha en längre tid. Men så småningom blir det en uppfräschning, när jag tröttnat på den jag har nu.

Men här i soffan sitter jag än, ock här lär jag stanna minst en timma till, för nu börjar idol :) Ock joo, jag är ett extremt stort fan, då jag älskar musik, ock unga talanger :) Så jag lär nog återkomma om inte i någon paus, så efter programmet :) pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0