revolver

Söt bild .. Har då tillbringat hela dagen i stan. Hittade lite småplock. Men kändes inte som det fanns så mycket nytt. Kanske är det för att hösten är här o allting är så grått. Allt från kläder ända upp till himlen. Visst ÄLSKAR jag stora, varma halsdukar, mörka kväll då man kan tända ljus framför tv:n, ock alla färgglada löv osv. Dock tycker jag inte att hösten som är just nu visar någon större positivitet. Det är inte så kallt att man kan använda dom där mysiga halsdukarna än, ock det är i stort sett det jag gillar allra mest. Det enda som visat sig tillräckligt är allt äckligt regn som öser ner dag ut o dag in. Jag hatar regn!


Nog om väderprognoser ...







Dagens outfit ser väldigt enkel ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0