one night only

Idol är lika bra som varje måndag, tisdag, fredag & söndag. Ock nu sitter jag fastklistrad framför: Snygg, sexig, singel, som går på tv11. Haha störtskön film verkligen, som man alltid kommer minnas!


Annars så ska jag snart ta en dusch. Det brukar jag alltid se fram emot, men just nu, när pappa har åkt till spanien ock tagit med sig min plan b i alla lägen, min bror, så finns det nu inget varmvatten, ock kallt i huset är det också. Jag sitter här med strumbyxor, mjukisbyxor. En tisha, en långärmad tröja ock en stickad tröja. På hela paketet kör jag på röda raggsockar. Ock nee, trofasen inte att jag svettas för det. Men duscha det måste jag, om jag så ska ta en kroppsdel i taget... För imorn ska jag till stan med min underbara mamma :)

Efter filmen ock den kalla duschen, så ska jag försöka hitta något att ha på mig imorn, ock efter det, försöka sova :)



*dekoration*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0