Någon blond tjej som vill ha silverschampoo GRATIS !?




Då jag har städat ock pysschlat hela morgonen, så hittade jag vissa saker som inte längre faller mig in, då mitt blonda liv tog slut i somras, ock jag valde att bli brunett igen. Så det är klart att jag hittar ett silver-schampoo & ett silver-mousee i hyllan.
Så för att inte slänga produkter, som nästa är fulla, så tänkte jag kolla om det är någon som vill ha det ? Jag har sedan liten haft svårt att slänga "saker" ock finner det än idag opassande. Det finns alltså INGEN hållhake, utan DU får det GRATIS.
Som en tidig julklapp kan man säga :)
Anledningen är att jag vill bara vara lite generös. Sen tycker jag att det känns onödigt att slänga "pengar" när det faktiskt finns någon som kan utnyttja det.




Silvermousse
Som en slags färgning man gör hemma. Väldigt effektiv.
Så var noga med att testa en kort stund om ni är nybörjare.
Jag har vart med om att mitt hår blivit lite blått,
då jag använt det på väldigt ljusa hårstrån, lite för lång tid.
Så man bör alltså inte överstiga värkningstiden om man är väldigt ljus.
En varning bara + använd plasthandskar :)


Silverschampoo
Men det vet nog i stort sett alla hur det funkar.
Ett vanligt schampoo bara, som har en tonande effekt :)


Båda är från frisörsalonger :)

Den vänstra från Klipp-Er, Mariestad
Den högra från Självfallet, Mariestad







Så om någon känner sig sugen, kontakta mig på:

[email protected]



Så drar jag en "Vinnare" därefter :)






Kommentarer
Postat av: Ellen Nilsson

hej gumman :) jag är intresserad :D!

2011-09-22 @ 20:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0