hiss eller diss




Sitter här ock kikar på löshår. Har ju clips nu, som jag sätter i vid speciella tillfällen, som fester, middagar ock andra speciella dagar, som slår ut en vardag. Ock jag måste säga, att jag är så glad över att jag testat det nu. Men nu klickar jag runt på nätet ock funderar på att beställa hem ett paket till. Denna gång: Microring stick hair extension. Skillnaden är att jag kommer att ha längre hår i stort sett hela tiden. Det är ett himla ordnande med clips, eftersom att jag gärna lockar löshåret in i mitt egna, då det faller in bättre. Ock eftersom jag besitter väldigt tjockt hår, så får det ta sin tid. Men jag älskar ju allt med styling. Så där klagar jag inte, men ibland är tiden knapp ock det blir inte riktigt som jag tänkt mig. Så nu tänkte jag att jag testar detta för ett litet tag, så får jag se sen :) Men självklart kommer jag att använda clips om jag inte blir nöjd med "stick"extensions-arna.
Det bästa med clips, är att man slipper ha det när man åker utomlands osv då man med sitt vanliga tjocka hår kan känna en "nära-döden-upplevelse" pga att det värmer så fruktansvärt. Ett tjockt hår, värmer mer än en stickad tröjja i stort sett skulle väl jag som är van säga.




I dagens läge har jag kört på dessa,
ifall jag inte skulle blivit nöjd ock eftersom det var första gången:



Nu funderar jag på ock testa detta paket:





Men vad tycker ni, långt eller kort hår?
Jag trivs i båda. Skönt o variera lite beroende på kväll ock humör!











Ock om tiden finns att fixa håret, så kan det se ut såhär:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0