Det har aldrig varit lätt


Har kollat över min garderob efter lite passande kläder till helgen, så en liten inblick har det gett mig i vad jag ska ha med mig. Känns bra, då jag hatar o komma med det i sista stund ock behöva stressa, för då blir allt bara kaos med packningen, ock jag slutar upp i mindre glatt humör.


Annars då...
Joo, jag blir galen här hemma.. Jag ligger i underläge, ock mer tänker jag inte säga!

Så nu kryper jag upp i soffan ock inväntar idol ock efter det går jag ock lägger mig. Måste gå upp tidigt imorn, så jag är klar vid sju eftersom rörmockaren kommer då ock stänger av vattnet...



Vimmelbild från Turkiet, ock jäklar vad den får mig att längta tillbaka ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0