Morgonen började bra ..

.. Med rostad bröd med marmelad ock ost :) Ock på jobbet har det också gått bra med många härliga kunder. En som frågar hur det är med mig ock fortsätter sedan, "det var längesen" Ock kvick i att svara så yttrar jag mig aah. Men det får mig att tänka tillbaka, jag har aldrig träffat honom innan, haha inte så konstigt att det var längesen då vaa ;)
Ock sista stund när jag ska sluta kommer det en liten flicka, runt 3-4 bast, kan vara den sötaste jag nånsin sett, ock frågar om hon får komma bakom oss vid kassan. Så hon stod där ock kollade när sträck-koderna drogs, helt fachinerad, när hennes pappa ska handla. Det är inte många som får ta betalt av sin pappa i den åldern ;) Hur söt som helst, en ren 10 får hon! Ni kan nog inte ens föreställa er hur vacker den stunden var. Var längesen jag hade ett så stort leénde. Älskar verkligen små barn!

Annars har jag inte hunnit mer än hem, var tvungen att handla lite granna  efter jag slutat. Nu ska jag laga mat, sånte jag hungrar ihjäl ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0