I'm so tired of being here



Vad ska man skriva om när orden inte har någon mening längre ? Fösöker komma på något intressant att ta upp, men jag kommer tyvärr inte på något. Har ju bara tagit det lugnt idag, pratat med chefen också, så nu blir det jobb torsdag-, fredag- ock lördagkväll :) Det är braaaaa. Ock av de få timmarna som är kvar av denna kvällen ska jag kolla på premiären av Top Model 16, som börjar klockan 20.00 ock efter det ska jag försöka forma ett CV. Varjefall börja med det. Jag är ju faktiskt vuxen nu, då jag ligger på 20 bast. (mina vänner hatar när jag uttrycker mig så............) Hoppas ni alla får en fortsatt skön kväll, så ska jag försöka sprida lite mer energi imorn :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0