Dagarna rinner iväg



Heyy, ooj 2 dagar sen jag uppdaterade .... På fredagen var det jobb, ock efter att jag slutat 22.15 så åkte jag till mamma o Göran, där även Irene ock Lennart var. Fick lite mat, lite godis ock sedan ett trevligt umgänge. Närmare natten körde jag hem Irene ock Lennart ock dök pladdask ner i min säng. Det var den dagen. Igår jobbade jag också o sen vid 18.00 for jag till Mariestad ock syster. Det blev en riktigt mysig kväll med matlagning, film, godis ock en massa skratt tills bena krampade. En riktigt sköööön lördag helt enkelt. Men nu laddar vi upp inför de kommande helgerna som kommer vara lite mer galna.


Ställde klockan på 7 imorse, men när alarmet väl gick igång, så insåg jag att jag lika gärna kan somna om så efter att de fem alarmen hade gått, så stängde jag av de ock sov tills klockan 10, men eftersom det är idag man ställer tillbaka klockan så har det gått en timma ock klockan är fortfarande 10. Det låter ju helt amazing, ock jag har redan hunnit städa min garderob :))) Älskar när klockan vrids åt detta hållet ock man tjänar en timma :)

Nu ska jag fixa mig lite frukost, ock sen ska jag kika på reprisen av idol :)



Hann tyvärr inte ta någon "kvällens" igår, innan jag for till Mariestad,
men dessa kläder hade jag på mig + en blå-glittrig scarf,
men den hittade jag ingen bild på.

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0