Ashton Kutcher



Go-kväll. Har sovit någon timme nu. sjuuuuukt trött. sitter här o allmänt irriterar mig på alla folk som skriver, nu kör vi på fb. Kan det vara så för att jag känner mig som den enda som jobbar denna helgen igen... hmmm.
Började jobba klockan sju idag, ock för första gången var det jag som skulle stå för bakningen av allt bröd, ock utan att ha en aning om hur man ens startar ugnen så måste jag säga att jag klarade det galant :) En stjärna uti kanten. Carina var bra på o förklara hur allt skulle göras som tur var :) Sedan när klockan närmade sig åtta var det dags att pallra sig fram o öppna butiken. Det började lugnt, ock senare runt elva var det extremt hektiskt tills jag slutade vid ett !


Nu ska jag slå mig ner framför " My boss's daughter" :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0