You'll see a monster



Gick ock la mig så pass sent igår, så när jag ställde klockan hade jag chansen att sova 3 timmar ock 17 minuter. Men idag vaknade  jag innan klockan, ock tänkte inte ens börja fundera på o somna om igen, då jag säkert hade försovit mig. Så just nu är jag hur pigg som helst, efter ett par timmars sömn. Antar att jag bara fått mig en längre powernap, ock att jag får betala för det i eftermiddag. Varjefall, så har jag precis käkat frukost, ock sitter ju nu o klottrar på dagens inköpsslista. Även om jag jobbar söndag, så känns det ändå bra att säga, att helgen är här, det hör väl till traditionerna ock uppväxten. En helg är alltid en helg !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0