Top model 16



Då har vi införskaffat ett bort till altanen. På en fest så råkade ju vårt förra glasbord spricka i tusen bitar. Men nu har vi köpt ett nytt, ock även detta ett glasbord. Får hoppas att det inte festas lika hårt på detta bordet då .. ;) Nu ska jag trycka i mig 3 twix bara för att. Ock sen klockan åtta börjar Top Model 16, ock därefter Värsta pojkvänsakademin :) Men nu ville min bror ha nätet, så detta blir sista inlägget för idag.


Imorn ringer min klocka tidigt. Ska in till Therese vid åtta. Pappa ska lägga golv i hennes hall ock jag hänger med så jag kan hämta min sminkborttagning, springa över stan ock sedan blir det en tripp till bolaget. Utbudet skiljer ju sig lite granna till det bättre i Mariestad jämfört med hemma i lilla Töreboda. Så bäst o passa på när man ändå har turen förbi.

Nu ska jag leta fram en outfit till imorn:) pusss på er så hörs vi senare imorron..



* Kan vara sista blomman för i år *

 

 

 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0