Sjukt om något !



Fan vad sjukt ! I början ser ni att hon har tatuerat "Love" på fingret. Just så hade jag tänkt att göra när jag gjorde min förra tatuering i Turkiet, tänkte ju även göra ett ankare på underhanden, men jag gjorde ju aldrig något av det. Ångrar det extremt just nu, att jag bara gjorde på foten. Tänkte att jag avvaktar lite ock känner efter, men nu har jag insett att jag måste göra det snarast möjligt, innan hela världen har gjort det innan mig. Varför dra ut på tiden liksom ?? Men jag ska skriva det på ringfingret/förlovningsfingret/giftemålsfingret :) ååh helvete vad snyggt det är ! Nästa gång jag åker till Göteborg, ska jag tattuera mig :D jihaaaa













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0