She's all that



Har precis glott igenom She's all that! Den var riktigt bra :) Nu värmer jag på lite glögg ock firar att jag har klarat tre dagar utan godis. Detta är sjukt, ock jag är imponerad. Höll på att vika mig runt halv tolv igår kväll, men jag stod emot! Min drog är jordnötssmör, ock jag vet att inte det heller är det bästa, men bättre än hur mina dagar brukar formas :)

Denna dagen har i stort sett runnit iväg, ock jag vet faktiskt inte vad jag gjort. Detta kan låta konstigt, men eftersom att godis alltid har fått mig att må bra, så mådde jag lite dåligt förut i brist på godis. Jag är inte van vid denna vardag, men jag ska tämjas likt en hund. Nu mår jag bra igen, gjorde en stor kopp varm choklad som plåster på såren!



Bild från Thailand i våras.
Har förändrats ganska mycket detta året
känner jag !



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0