microring stickhair extension



Sitter jag här ock kollar på löshår. Måste köpa nytt snart. Ock just nu var det slut på lagret så då får man en väntetid på 1 till 3 veckor. Igentligen behöver jag inte köpa nytt, mitt har inte slitits så jättemycket, men jag funderar på ock köpa en storpack ändå, så det blir lite fräschare. Mitt som jag har i nu har typ vuxit ut 2 centimeter, då jag haft i det i typ 50 dagar, så jag skulle behöva sätta om det. Men då tänkte jag att jag gör det mellan jul ock nyår om jag kan ha det så länge. Så antar att det är lika bra ock beställa, så man är säker på att man får det innan dess. Nu har jag 100 slingor i, men efter jul funderar jag på ock köra på 140 slingor typ. För nästa gång vill jag nog klippa upp det, så det faller in ännu bättre i mitt egna hår :)



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0