lovely weekend




Hoppas ni haft en bra helg. Den lider mot sitt slut, ock min helg har vart underbar, som ni sett på bilderna. Sedan när alkoholen tar fart så kan mycket saker hända som man tänker tillbaka på, man pratar alltid för mycket, man tar beslut som man inte borde, ock vissa saker vill man ändra, men det går helt enkelt inte. Men man är sin egen person ock alla ska vi sticka ut på vårat sätt. Så nu tar vi det positiva med oss till nästa gång jag träffar mina vänner igen, för mina vänner är det bästa som finns!


Har precis kollat på another cinderella story. En typisk tjejfilm fick avsluta min söndag-kväll, ock det slutade bra :) Funderar på ock mysa ner i sängen nu framför en annan film :) Så går vi in pigga ock allerta på en ny vecka imorgon ! :)




 

 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0