later



Sköna kunders kommentarer: Jag kände inte igen dig först, men sen såg jag på namnskylten vem det var. Grubblade fram ock tilllbaka om han blandat ihop mig ock mamma, för denna karln har jag då aldrig sett, haha :)

Efter att ha flängt runt omkring ock fram o tillbaka genom hela Töreboda, så har jag äntligen kommit hem. Avnjuter några redbull för att återställa mig själv, tror inte det minsta på att det ger extra energi men det smakar för himla gott, så jag skyller på att jag behöver energi idag!






Har planerat att grejja en massa hemma idag. Bland annat städa rummet, damma ock hela rubbet. Så bäst o dra igång nu, så jag slipper göra det när det börjar på tv ikväll:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0