KLOCKAN 10.00 IMORSE



Helvete, Nu bröt de strömmen där jag bor. Jag stod i duschen ock hann inte mer än ut, ock det är ett under att jag ens hann duscha klart, så blev det kålsvart i hela kåken. Det värsta är nog att pappa hade fått ett brev om det, men inte sagt ett ljud till oss andra. I brevet stot det att den kommer vara borta minst fyra timmar. Aaaaaaah. Jag som ställde klockan för att kunna grejja idag, ock nu ser jag inte ett skit. Fyra timmar det är en rätt jävla lång tid, men jag hade ju för en gång skull turen att jag hann duscha klart innan helvetet släpptes lös. Dock hann jag inte äta, ock jag är mer eller mindre VRÅLHUNGRIG!

Godmorgon förresten :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0