incoming - perfect week



Ååh vilken bra vecka jag har framför mig nu känner jag :) På torsdag ska jag träffa sara innan de åker iväg alldeles för länge. Vill träffa Jennifer också, så vi får hoppas vi kan lösa något där :) Kanske hon också kan vara med på torsdag, well well :) Vi fixar nog något :)



 

 

Nu har jag precis bokat bowlingen på O'learys på fredag, så nu är det bara att börja längta dit också. Mina vänner, nu finns det inte någon återvändo, på fredag är det järngänget som pumpar, ock likaså på lördag, för då vankas det fest, ock hur vi smider de planerna, det återstår o se, men rajta, det ska vi göra :)


Det stora problemet, kläder för alla tre tillfällen, det blir riktigt svårt.




Saknar sommaren, ock få va brun igen



 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0