give it a try



Känns helt sjukt att jag ska käka frukost nu ock sedan börja fixa ordning mig inför ikväll. Ock det värsta är, att även om jag kan börja fixa mig nu, så skjuter jag ändå upp det ock tror att jag ska hinna ändå. Men jag vet ju att jag alltid får springa runt som en galning i sista sekund för att hinna. ååh jag blir så trött på mig själv. Så nu ska jag försöka slippa stressa, genom att börja i tid :)) Vill verkligen hinna lägga upp bild på mina naglar ock det sen också. Det värsta är väl att jag vet att så fort familjen vaknar så är nätet upptaget, ock det börjar konkurreras. Jag vill kunna ha trådlöst nätverk som alla andra har.





 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0